22 Ocak 2008

KANEPE





KANEPELER

İyi akşamlar arkadaşlar. Ben 2-3 günlüğüne Antalya'ya geldim. Bu kanepeleri 12 yaşındaki yeğenim yaptı. Bende yeğenimle gurur duyduğum için onun becerilerini sizlerle paylaşmak istedim.
Malzemeler:
Tost ekmeği
margarin
Dilim Kaşar peyniri
Salam
Biberli zeytin
Yapılışı:
Ekmek dilimlerine margarin sürülür. Üzerine dilim kaşar peynir konularak üçgen şeklinde 4'e bölünür. Daha sonra ince dilimlenmiş salam, onun üstünede ince ince doğranmış zeytinler konularak kürdanla tutturulur. Ve servis yapılır. Afiyet olsun.. Yeğenimin ellerine sağlık.................:):)

2 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

günaydın arkadaşım...demek memleketimdesin..çok sevindim hangi semtindesin ben merkezdenim..bir fırsat oturdum ev curcuna birazdan eşyalar gidecek taşınıyorum..yeni evin hatlarında sorun varmış bir haftaya yapılır dediler bakalım gitmeden bir turlayım dedim...kahvaltı için kanepelerden aldım ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

DEGERLİ ARKADSIM YEMEKLERİN COK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR SUNUMLARIN BİR HARİKA ELLERİNE SAGLIK.SELAMLAR SEVGİLER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...