5 Mayıs 2009

ÜZGÜNÜM(AYŞE'ME)

Merhaba arkadaşlar. Ben birkaç gündür çok üzgünüm.Çok sevdiğim kuzenim (Daha doğrusu annemin kuzeni) geçen perşembe akşamı bir trafik kazası geçirdi.Hemde şehir içinde yaya iken üstelik kaldırımda.. Bizi çok korkuttu. Kollarında ve bacaklarında bir sürü kırıklarla olayı atlattı ama. Şu anda hastanede yatıyor. Çarşamba günü ameliyat olacak kırıklarına platin takacaklar. Umarım ameliyatı iyi geçer ve hızla iyileşirde aramızda olur.
Seni çok seviyoruz AYŞE
Arkadaşlar kuzenim için dua edin olurmu.
Bu yüzdende bu aralar siteme uğrayamadım. Sizlere misafir olamadım.
Bir yerde bir yazı okumuştum. Hatırladığım gibi yazıyorum. Ama kimin sözü bilmiyorum. Onuda sizinle paylaşmak istedim. Şu anki benim psikolojime tam uyuyor.
''Sevinçler paylaşıldıkça artarmış, Acılar paylaştıkça azalırmış.'' Bende üzüntümü sizlerle paylaşmak istedim.
Canım Ayşe'm sen bunuda atlatacaksın.Çünkü sen çok güçlüsün.....Allah her zaman senin yanında tatlım.
NOT:Her ehliyet alan kendini şoför sanıyor her araba kullanmasını bilen kendini şoför sanıyor ve bu sayedede maalesef toplumumuzda trafik magandaları artıyor.Bolu gibi bir yerde birde şehir merkezinde bu kaza nasıl olmuş dersiniz. Sanki kaza Otobanda olmuş gibi hastanın durumu...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Kuzenine cok gecmis olsun, insallah en kisa zamanda iyilesip eski sagligina kavusabilir. Dualarim onunla..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
geçmiş olsun. Allah Ayşe'ye yardım etsin. Kolaylıklar versin.
Maalesef ülkemin en önemli sorunlarından biri de trafik canavarları. Benim kayınvalideme de araba çarptı. Üstelik sürücünün ehliyeti bile yotu. Kayınvalidem öldü. Sürücüde 10 ay kadar yattı ve çıktı.Bu mudur? Kanunlar bu kadar esnek olursa, insan hayatı da bu kadar ucuz olur.
Allah'ıma çok şükür. Kırıklarla atlatmış. Elbette uzun bir yolu var ama yanında sizin gibi akrabaları oldukça sırtı yere gelmez.
Acil şifalar diliyorum.
Sevgiyle kal.

akasyakokusu dedi ki...

Ayşe'ye acil şifalar dilerim..Gülcan'cım dediğin gibi hem morale hemde duaya ihtiyacınız var..Allah c.c. şifalar versin..amin.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

çok çok geçmişler olsun allah acil şifalar versin umarım herşey isteğiniz gibi olur.sevgiler.

DENİZSEFASI dedi ki...

büyük geçmiş olsun. umarım kuzenin bir an önce sağlığına kavuşur. malesef bu tip şeyler ülkemizde bolca oluyor. insan ömrü ne kadar ucuz . malesef.

mesajın için çok teşekkür ederim gülcancığım. allah hepimizin çocuğuna uzun ömürler versin.
benimki akdeniz gibi sakin.:))
canları sağolsun.

sevgiler...

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok çok üzüldüm. Lütfen bizimde geçmiş olsun dileğimizi ile kuzenine.
Allah korumuş yinede, beni şehrin göbeğinde tır altına aldı.Adamın benim arabama vurup sürüklediğinden düşün haberi yok!
Arkadan vurup altına aldı ama trafik beni de hatalı buldu.Niye? ben önünde gittiğim için hatalıyım.
Trafik polisleri ihlallere gözyumduktan,hatalı olanı malum nedenlerle kayırdıktan sonra zor canım..
tekrar çok geçmişler olsun..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Kuzenine büyük geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını dilerim.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Kuzenine büyük geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını dilerim.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Kuzenine büyük geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını dilerim.

hdidem95 dedi ki...

merhabalar gülcan hanım öncelikle ziyaretin ve güzel yorumun için çok tşkler herzaman beklerim bende gelirim ve kuzeninize çok geçmişler olsun allah acil şifalar versin malesef her ehliyeti alan yollarda böyle kazalarda kaçınılmaz oluyor haliyle sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...