3 Mart 2012

MİLFÖY ÇUBUKLARI



Bol karlı bir Cumartesi akşamından Bolu'dan kucak dolusu soğuk havayla karışık bir merhaba.Sabah kalktım dün akşamdan beri aralıksız yağan lapa lapa karı görünce içim ürperdi. Kahvaltıyı hazırlarken aklıma geldi . Milföy çubuklarından yapayım da  sürpriz olsun dedim. Ama benim oğluş gurme mutlaka yapılanda kusur bulacak.. Neymiş içinde peynir olmalıymış, poğaça gibi istiyor.Mızmızlana mızmızlana yedi. Ama bana göre ve eşime göre güzel olmuştu.
Konudan konuya atlayacağım. İnanırmısınız saat akşamın 7'si biz daha dışarıya adım atmadık .Sabahleyin oğlum ekmek aldı geldi o kadar. Burada hayat felç. Allah evsizlere sabır versin ...
Çubukları nasıl mı yaptım.
Dolaba bir baktım sadece 2 tane hamur kalmış. Biraz erittikten sonra merdaneyle enlemesine biraz açtım. Üzerine az kaşar peynir rendeledim.Çok az pul biber ve susam serptim. Hamurdan uzunlamasına 6 şerit yaptım. Onlarıda burarak tepsiye döşedim ve pişirdim.Çok güzel oldu çıtır çıtır.Pratik tembel işi biraz ama olsun güzel oldu..
Çay Kahve Bahane Etkinliğine ev sahipliği yapan arkadaşım çıtırlarımı alabilirsin...

9 yorum:

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım iadeyi ziyarete geldim:)ve çok sevdiğim böreklerle karşılaştım,aldım haberin olsun.ayrıca evet adı kıbrıs tatlısıama ben kızımın adını koymak istedim:)

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık hem kolay hem leziz
sevgiler

Naliya dedi ki...

Elinize sağlık .harıka plmuş .

ihlamurcum dedi ki...

Milföy nasılda joker birşey değil mi? Elinize sağlık

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

merhabalar )) ne bitmez kar oldu mübarek
ALLAH ım hayırlı eylesin))
milföylü çubuklarda harika görünüyor
peynirle nefis gider ellerine sağlık
sevgier :)

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Tarifiniz yayınlandı ellerinize sağlık:)

http://elifindefterinden.com/2012/03/04/milfoy-cubuklari/

ASUMAN dedi ki...

http://yemektarifim.web.tr/ sevgili blogger dostlar yeni yemek sitemizi tüm bloggerların buluştuğu adı ve blog linkiyle tarif paylaştığı bu platformda görmekten çok mutlu olacağız..sizlerde tariflerinzle katılın ve yakında yapacağımız katılımcılardan 20 kisiye hosting hizmeti verilecek olan kampanyamızada dahil olunuz.Haydı tüm blogu olan olmayan herkesin hünerli parmaklarından dökülen lezzetlerde buluşalım..Tarif göndermekte çok kolay allta açıklıyorum..
Sende tARİFİNLE kATIL KAMPANYAMIZA TARİFLERİNİZİ BURDAN BLOĞUNUZA YAZAR GİBİ ÇOK KOLAY GÖNDEREREK KATILABİLİRSİNİZ..http://yemektarifim.web.tr/1/

Unknown dedi ki...

Kar her yeri ve herkesi yordu ve bezdırdı ama istabulda bu gün güzel bır hava var.Bu milföy çucukları çok güzel olmuş ellerıne saglık.

Unknown dedi ki...

cok hoslarrrrrrrrr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...