6 Kasım 2012

SEBZELİ MAKARNA SALATASI


Günaydın arkadaşlar.Sizlerle günüme yaptığım makarna salatamı paylaşmak istedim.Bu salatayı geçen yıl  cafeportakal 'ın  sitesinde görmüştüm. Paylaşımın için teşekkür ederim arkadaşım.  Hele birde makarna Filiz olursa...  Fabrikası Bolu'da olduğu için not düşmek istedim... Tanıtımını yapayım dedim..Reklama girmedi değilmi? ...:)))))
Bu salatamı 77. P. D. Ç. S. Etkinliğine ev sahipliği yapan sevgili adaşım Gülcan' a gönderiyorum. Kolay gelsin arkadaşım....

Malzemeler:

1 paket Filiz Sebzeli Makarna
 200 gr konserve mısır
1 kavanoz közlenmiş kırmızı biber
1 demet dere otu
Limon,zeytin yağ,tuz,nar ekşisi,sarımsak

Yapılışı:
Sebzeli makarnayı arkasındaki talimata göre haşlayın.
Derin bir kabın içerisine dere otunu doğrayın.
Közlenmiş biberleri doğrayın. 
Mısır ekleyin.
Haşlanan makarnayı süzdükten sonra karışıma ekleyin.
Sos için sarımsakları ezin ve diğer malzemelerle karıştırarak sosu hazırlayın.
Makarnaya ekleyin ve karıştırdıktan sonra servis edin.

7 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılarımla.

*mehtap dedi ki...

makarnaya dayanamam,eline sağlık...

gelibolu17 dedi ki...

Merhaba canım nasılsın?
güzel tarifin için çok teşekkürler,ellerine sağlık,şimdi burda yayında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/sebzeli-makarna-salatas.html gene bekliyorum selamlar

Unknown dedi ki...

Rengarenk ne güzel gözüküyor..Ellerinize sağlık..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ne guzel renkli renkli, ellerinize saglik.

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Ellerinize mklerinize saglik sevgiler canim huzur dolu bir hafta diliyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...