17 Mayıs 2015

BOLU-ANTALYA HATTI vee AKASYA KOKUSU NURAYYYYY




     Merhaba hayat sürprizlerle doludur derler ya gerçekten öyle.Bugün havanın güzelliğini ve pazar oluşunu fırsat bilip kendimizi kırlara atmaya karar verdik.Tabi piknik alanlarına da yalnız başına gidince tadı çıkmaz. Bizde eşimin abisi kardeşi ve yeğenleri organize olduk.Güzel Bolu'muzun Nezih mekanı Tokadi Hayrettin Türbesinin bulunduğu mesire yerinde kahvaltı yapmaya karar verdik.

         Malum sosyal paylaşım sitelerinden de hiç çıkmıyoruz kim nerede ne yapıyor oralardan görüyoruz.
      Bende bugün aynı paylaşım sitesinden nerede olduğumu yazınca sevgili Akasyakokusu arkadaşım Sevgili Nuray cığımla karşılaşma fırsatı buldum. Antalya'da oturan Nuray Ankara'ya sevgili kızının yanına geliyor. Önceden de birkaç yıl Bolu' da yaşadığı için Aban'ta geçerken bizi yakaladılar. Ama nasıl mutlu oldum anlatamam 8 yıldır sanaldan tanışırız ama hiç karşılaşmamıştık. Hatta benim sitemi kurduğum zaman benim ilk takip ettiğim arkadaşlarımdan bir tanesidir kendisi. Onunda bugün benim için paylaşım sitesindeki düşüncelerini size aynen aktarıyorum. "Gülcan'cığım ne güzel sürprizdi öyle.. Kim derdi yıllar sonra Abant'a gideceğimi tesadüf seni görüp buluşacağımızı değilmi. Seni gördüğüme çok sevindim inan. Her şey için samimiyetin güler yüzün neşeli muhabbetin için çok tşk ederim.." Bende çok teşekkür ederim arkadaşım yüz yüze tanışma fırsatını verdiğin  için. Sanal alem bu defa işe yaradı.. O gün bir taşla iki kuş vurmuş olduk hem kardeşlerle yeğenlerle güzel bir kahvaltı muhabbet. Sonrasında da çok kısacıkta olsa çoook uzaklardan misafir ağırla. Bizimkiler; kahvaltının devamını dilerim. Nuray'cığım senide daha güzel bir günde beklerim.




2 yorum:

Elif Gürüs dedi ki...

ne güzel bir tesadüf olmuş
çok güzel yerler oraları
size iyi gezmeler

akasyakokusu dedi ki...

Amanin amanin destan yazmissin Gülcan cim.Mest.oldum havalara girdim yani.Dunya kucukmus degilmi sen kalk Bolu'da 5 sene yasa sonra gezmeye git randevulas😄.Keske o zaman tanissaydik paylasacagimiz ne güzellikler olurdu degilmi.Neyse biz gelecege bakalim dostlugumuz pekişsin daim olsun.Tekrar tskler ederim sevgilerimle.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...