24 Mayıs 2015

FULAR



        Merhaba arkadaşlar  herkese iyi pazarlar. Bir ara fular yapmaya takılmıştım . Bu fularımda onlardan ama fotoğraf çekip sizlerle paylaşmayı unutmuşum. Bugün sosyal paylaşım sitemde gözüme çarptı arkadaşlar fular etkinliği yapıyormuş. Onların çok güzel grupları var çok güzel etkinlikler yapıyorlar. Tabi ben onlara ayak uyduramıyorum. Benimde aklıma geliverdi bu fularımı paylaşmak. Buda benim karanfilli fularım... Tabiii etkinlik çerçevesinde değil bu paylaşımım...
Sıcaklarda etkinlik yapan arkadaşlarıma da kolay gelsin burdan....

2 yorum:

Hamarat Ablam dedi ki...

Çok güzel bayıldım ellerinize sağlık.İyi günlerde kullanın.Sevgiler.

Beauty Follower dedi ki...

Wonderful fular, love the crochet details!

http://beautyfollower.blogspot.gr/2015/07/giveaway-evil-eyetote-bag.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...