10 Haziran 2011

MİNİK TARTOLETLER


Merhaba arkadaşlar. Herkese hayırlı cumalar. Hafta sonu geldi ne güzel 2 gün dinleneceğiz ama bu hafta sonu biraz heyecanlı geçecek. Zira seçim var. Haydi size bir tatlı tarifi vereyimde hafta sonunda  yaparsınız. Bu tatlıyı Mesai arkadaaşım sevgili Nurhan YILDIRIM misafirlerine yapmış. Sağ olsun arkadaşlar yaptıkları güzel mamaları fotolayıp benimle paylaşıyorlar. Benim sitemde birşeyler paylaşmayı benden daha çok seviyorlar. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim. Tariflerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Tatlının tarini vereceğim ama gerçek adı ne bilmiyorum.
Malzemeler: 
3 Yumurta
1 Su bardağı pudra şekeri
250 Gr margarin
1 Çay kaşığı kabartma tozu

500 Gr un

Kreması İçin:
1 Kg süt
1 Su bardağı nişasta
1 Su bardağı şeker
2 Yumurta
Kremayı inceltmek için biraz krem şanti

Üzerini süslemek için:
Muz , kivi, çilek

Yapılışı:
Tüm malzemeler karıştırılarak hamur yoğurulur. Daha sonra  cevizden küçük parçalar alınarak minik tartolet kalıplarına konur ortası biraz bastırılır.Un kurabiyesi şeklinde pişirilir. Soğuyunca kalıplardan çıkartılır. Hazırlanmış olan krema  1 tatlı kaşığı ile üzerlerine konulur daha sonra muz çilek ve kivi ile karışık meyvelerle süslenir. Afiyet olsun.

4 yorum:

orguveyemek-gulsence dedi ki...

göründü harıka ellerınıze sağlık

Adsız dedi ki...

çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık .

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim düzelmiş şükür.artık yazabilirim.öpüyorum.iyi akşamlar.

muhabbetsofrasi dedi ki...

çok şeker gözüküyorlar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...