28 Temmuz 2008

İSİMSİZ ARKADAŞ

Arkadaşlar bu yazımı son yazıma yorum bırakan arkadaşıma cevaben yazıyorum.
Arkadaşım yazını okuduktan sonra ben int. şöyle bir dolaştım. Evet bende fark ettim.Ama sorunun cevabını öğreniriz gibime geliyor.
Ama benimde sana yorum yazabilmem için bana yorum yazman gerekiyo hatta msn nide yazabilirsin.Yorumunu yayına vermem hatta benimde senin olduğundan emin olmam için sorunu aynı şekilde yazabilirsin. İyi geceler arkadaşım inşaallah siteme uğrarsın bir daha da, yazımı görürsün.....

2 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Gülcan'cım saol canım..Senin içinde Antalya'da eğlenicem kulaklarını çınlatıcam..Dersin artık Nuray galiba beni anıyor...
Gelince görüşürüz sevgiler kocaman.

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM. SANIRIM SAYFAMA KADINLAR HAKKINDAKİ YAZI İÇİN YORUM BIRAKAN ARKADAŞIM SENSİN. LİNK BIRAKMADIĞIN İÇİN TAHMİN YOLUYLA GELDİM. TABİİKİ YAZIYI YAYINLAYABİLİRSİN. SONUÇTA BEN DE BAŞKA BİR ARKADAŞIMDAN ALARAK YAYINLADIM. İLGİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ PAZARLAR, SEVGİLER...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...