25 Nisan 2010

MUDURNU'YU ANLATAN BİR ŞİİR

Emekli Öğretmen Ali Tunçkol 600 yılı aşkın bir süredir Mudurnu ilçesinde her hafta Cuma salası ile birlikte okunan esnaf bereket duası için şiir yazdı. Tunçkol, yazdığı şiiri duanın yapıldığı orta çarşıda ayakkabı esnaflığı yapan İsmail Taşköprü'nün dükkanının duvarına astı. Emekli öğretmen yazdığı şiirle Mudurnu'yu anlattı. İlçeyi ziyaret eden turistlerin merakla okuduğu şiirde Mudurnu'da yaşatılan Ahilik geleneğinin yüzyıllarca sürmesi temenni ediliyor.

Sevgili arkadaşlar. Bu yazıda nedir diyeceksiniz. Bugün Bolunun sesi gazetesini okurken gözüme çarptı. Çok hoşuma gitti. Aynı zamanda bu şiiri yazan Ali Bey Benim ortaokulda Türkçe öğretmenimdi. Çok duygulandım ve gururlandım. Ellerinize sağlık HOCAM....

Not: Bolunun Sesi gazetesinden alıntıdır.

2 yorum:

nurşen dedi ki...

Canım arkadaşım,nasılsın.Esnaf duasına bayıldım,yazanın yüreğine sağlık.Güzel bir hafta geçirmeni dilerim.Özsütün yarışmasından haberim var,hiç yapılmamış ve hiç bir yerde yayınlanmamış bir pasta olması gerekiyor,bunun için kafamda bir şeyler tasarlamam gerekiyor.Hem pastabanın hemde kremasının değişik olması gerekiyor.Haydi fikir ver bakalım :)
Bu arada ankara geziniz nasıl geçti,memnun kaldınız mı.
Sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar,
gercektende harika bir siir, Türkce ögretmeninizin ellerine saglik, bu tüm esnafin is yerinde asilmasi gereken bir siir.
Canim bana tatlimi sormusun, yorumunun altinada yazdim, burdan da yenileyeyim. Aylüb tatlisinin irmikli olan kismina seker konulmuyor, sadece vanilya sekeri yeterli geliyor. Cok hafif ve az sekerli tatli, tüm yiyenlerin begenisini kazaniyorum. Tarif benim cevremde cok tutuldu, denersen seninde begenecegini ümit ediyorum,

selamlar....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...