18 Ekim 2018

SULTAN SALATASI

Uzun uzuuuuun bir aradan sonra yine sahalara dönmeye başladım.Sonbaharın gelmesiyle kış sezonu günleride başladı. Malun gün yapan her bayanın mutfağa geçmeden önce yolu cahidesultan.net den geçer diye düşünüyorum ben. Salatamın tarifi ordan ve aynen size aktarıyorum.
SULTAN SALATASI

Malzemeler:
Bir su bardağı ev yapımı erişte
2 Adet közlenmiş patlıcan
2 Su bardağı yoğurt
2 Diş sarımsak
2 Adet kırmızı kapya biber
Yarım çay bardağı zeytinyağı
Tuz
1 Çay bardağı çekilmiş ceviz
Bir tutam maydanoz
HAZIRLANIŞI
Erişteyi bol suyla haşlayıp süzün közlenmiş patlıcanları küçük küçük doğrayıp erişteye ilave edin üzerine Sarımsaklı yoğurdu ekleyip karıştırın. Bir servis tabağına döküp yayın. Diğer tarafta tavaya zeytinyağını ve ince uzun doğranmış kapya biberi ekleyip soteleyin.
Sotelenmiş biberi salatanın üzerine yağı ile beraber gezdirin. En son çekilmiş ceviz ve ince kıyılmış maydanozu serpip servis edin.

1 yorum:

TATESAL dedi ki...

Harika bir lezzet bombası yapmışsınız ellerinize sağlık bayıldım tarifi aklıma yazdım mutlaka deneyeceğim en kısa zamanda...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...