28 Temmuz 2008

İSİMSİZ ARKADAŞ

Arkadaşlar bu yazımı son yazıma yorum bırakan arkadaşıma cevaben yazıyorum.
Arkadaşım yazını okuduktan sonra ben int. şöyle bir dolaştım. Evet bende fark ettim.Ama sorunun cevabını öğreniriz gibime geliyor.
Ama benimde sana yorum yazabilmem için bana yorum yazman gerekiyo hatta msn nide yazabilirsin.Yorumunu yayına vermem hatta benimde senin olduğundan emin olmam için sorunu aynı şekilde yazabilirsin. İyi geceler arkadaşım inşaallah siteme uğrarsın bir daha da, yazımı görürsün.....

27 Temmuz 2008

GÜNAYDIN

GÜNAYDIN ARKADAŞLAR. BİRKAÇ GÜNDÜR SİTEME UĞRAYAMADIM. BU ARADA SİTEME UĞRAYAN BÜTÜN ARKADAŞLARIMA BURDAN KUCAK DOLUSU SEVGİLER GÖNDERİYORUM.
MAĞLUMUNUZ BOLU BEYAZ ET TİCARETİNDE TÜRKİYE'DE ÜRETİMİN BAŞINDA GELEN İLLERDEN BİRİ. BÖYLE DE OLUNCA : HER YERDE FARKLI ÜRÜNLERDE YAPILAN FESTİVALLER GİBİ BOLU'DA DA 2. DEFA BEYAZ ET FESTİVALİ YAPILMAKTADIR. BU YILKİ FESTİVALDE DE TARKAN VE İSMAİL YK RENK KATTI. AKŞAM TARKAN'IN KONSERİNİ İZLEMEYE GİTTİK. SÜPERDİ; HAKİKATEN HAKKINI VEREN BİR PERFORMANS GÖSTERDİ. BOLUYU YERİNDEN SALLADI.

3 Temmuz 2008

KÜÇÜK ÇOCUK

İyi günler arkadaşlar bu yazıyı Bolu Haber gazetesine bir arkadaş köşe yazısı olarak yazmış. benimde çok hoşuma gitti ve bende sizlerle paylaşmak istedim. İnşaallah sizlerde beğenirsiniz....
KÜÇÜK ÇOCUK
Bir varmış bir yokmuş. Bir küçük, küçücük çocuk, Kocaman bir okula gitmiş.
Okulun dış kapısından hemen, kendi sınıfına girdiğini farkedince, çok mutlu olmuş, sanki okul küçülmüş.
Gel zaman git zaman çocuk okula alışmış. Sabahlardan bir sabah,
Öğretmen,"Bugün resim yapıyoruz." demiş.
Çocuk, resim yapmayı sevdiğinden ve aslanlardan kaplanlara,tavuklardan ineklere,terlerden gemilere,pekçok şeyin resmini yapabildiğinden sevinmiş. Pastellerini çıkarıp işe girişmiş.
" Dur, sabret biraz." demiş öğretmen. Ve herkes hazır oluncaya dek beklemiş.
"Şimdi" demiş öğretmen. "Çiçek resmi çizeceğiz." Çocuk çicek resmi çizmeyi sevdiğinden sevinmiş. Pembe,turuncu,mavi pastellerini alıp güzel çiçekler çizmeye girişmiş.
"Dur, sabret biraz." demiş öğretmen. "Ben göstereceğim nasıl çizeceğinizi." Yeşil saplı, kırmızı bir çiçek çizmiş ve "Hadi başlayın." demiş.
Çocuk bir öğretmenin çiçeğine bakmış bir kendisininkine. " Ama benim çiçeğim daha güzel öğretmenim."diyememiş. Kağıdını çevirip tıpkı öğretmeninki gibi, yeşil saplı kırmızı bir çiçek çizmiş.
Başka bir gün,
Çocuk dış kapıyı açıp girdiğinde, Öğretmen, "Bu gün çamurdan birşey yapıyoruz." demiş. Çamurla uğraşmayı sevdiğinden sevinmiş. Çamur yılanlar,çamur adamlar, filler,fareler,arabalar,kamyınlar yapmayı bilirmiş.
Çocuk çamuru yoğurup çekiştirmeye başlayınca öğretmen, "Dur, sabret biraz." demiş. Ve herkes hazır oluncaya dek beklemiş.
"Şimdi" demiş öğretmen, "Bir çanak yapıyoruz." Çocuk çanak yapmayı sevdiğinden sevinmiş. İrili ufaklı çanaklar yapmaya girişmiş. " Dur, sabret biraz." demiş öğretmen."Ben göstereceğim nasıl yapacağınızı." Derin bir çanak yapmış ve "Hadi başlayın." demiş.
Çocuk bir öğretmenin çanağına bakmış, bir kendisininkine. " Ama benimki daha güzel öğretmenim." diyememiş. Çanağını bozup tıpkı öğretmeninki gibi, derin bir çanak yapmış.
Böyle böyle çocuk sabretmeyi öğrenmiş.
Ve izlemeyi, ve tıpkı öğretmeninki gibi şeyler yapmayı.
Böyle böyle çocuk,
Kendi başına birşey yapmaya çalışmaktan vazgeçmiş.
Bir zaman sonra ailesi , başka bir kente taşınmış. Çocukda yeni bir okula gitmek zorunda kalmış.
Bu okul daha da büyükmüş öncekinden. Dış kapıdan hemen, kendi kendi sınıfına da girilmiyormuş. Çıkılacak merdivenler, yürünecek koridorlar varmış, sınıfına ulaşmak için.
Okuldaki ilk gününde öğretmen, " Bugün resim yapıyoruz." deyince çocuk çok sevinmiş ve öğretmenin açıklamasını beklemiş. Ama bu öğretmen, başka birşey söylemeden sınıfta dolaşıyormuş.
Çocuğun yanına gelince, " Sen resim yapmak istemiyor musun?" demiş. Çocuk: "Tabi demiş, ne çiziyoruz? " " Sen çizinceye kadar ben nereden bileyim senin ne çizeceğini " demiş öğretmen.
Çocuk: "Nasıl çizeyim?" diye sormuş. " Nasıl istersen" demiş öğretmen. Çocuk: "Renkleri de ben seçebilirmiyim?" diye sormuş. "tabi" demiş öğretmen.
"Herkes aynı renkleri kullanıp aynı resmi çizerese, o zaman ben kimin hangi resmi çizdiğini nasıl anlayabilirim? "
Çocuk: " Bilmem" demiş.
Ve, yeşil saplı kırmızı bir çiçek çizmiş.
Helen E. BUCKLEY

MATEMATİK

İşte buna matematik derler.... Mutlaka deneyin.!

Ayakkabı numaranızı 5 ile çarpın.
Çıkan sonuca 50 ekleyin.

Çıkan sonucu 20 ile carpın.
Çıkan sonuca 1008 ekleyin.
Ve son olarak doğum yılınızı çıkarın.
.............
Dört haneli bir sonuç bulacaksınız.

ilk iki rakam ayakkabı numaranız, son iki rakam yaşınız.

Sonuç şaşırtıcı değil mi?????????

REGAİP KANDİLİ

BÜTÜN MÜSLÜMAN ALEMİNİN REGAİP KANDİLİ MUBAREK OLSUN.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...